- Expunerea la persoane cu statut socio-economic ridicat are un efect de 7 ori mai mare decât tendința de a forma prietenii cu acestea.
- Studiul analizează relația dintre capitalul social și comportamentul financiar al gospodăriilor.
- Sunt examinate trei aspecte ale capitalului social: Conectivitatea Economică, Coeziunea și Angajamentul Civic.
Spune-mi cu cine ești prieten ca să-ți spun cât de bogat ești.
Cei care se învârt în cercuri de oameni cu bani sunt mai predispuși să investească la bursă și să economisească, arată un studiu condus de fostul Președinte al Asociației Americane de Finanțe. Le-au căutat americanilor prietenii de pe Facebook, apoi i-au verificat la Fisc. Cine are prieteni mai înstăriți are și cu 3% mai multe acțiuni la bursă, dar și economii cu 5% mai mari.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
E valabil pentru toată lumea. Nu contează cât câștigi, important e să stai cu cei care au mai mult, arată studiul. Impactul unor indivizi bogați într-un grup este de 7 ori mai puternic decât rezultatul tendinței – firești de altfel – de a te asocia cu persoane cu venituri mai mici.
Partenerii noștri


