- A crescut numărul românilor receptivi la modelul en-gros.
- Modelul anilor 90: Preţul scade cu cât cantitatea achiziţionată creşte.
- Afacerile en-gros au fost gândite iniţial pentru operatorii HoReCa.
Trei lei una, cinci lei două! Angrourile românești mai fac un pas în față și atrag tot mai mulți români. Crește numărul de companii care readuc un model de business din comerțul anilor 90. Prețul scade cu cât cantitatea procurată crește. Iar românii sunt receptivi la astfel de oferte, arată o analiză ZF.
Din 2022 și până acum, ritmul de creștere al vânzărilor în sistem angro a depășit și 60%. Afacerile au fost gândite inițial pentru cei din HoReCa, dar în timp au ajuns și la clienții obișnuiți – în urma unei cereri mari. Partea bună e că avem de toate… pentru toate gusturile.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
Citește și
- A fost cea mai caldă lună martie din istoria măsurătorilor
- Ciolacu susține că veniturile per gospodărie au crescut
- Ronaldo riscă o suspendare şi o amendă
Partenerii noștri
 
                                    

