- 40% dintre români cheltuie mai mult când pe fundal e muzica preferată.
- 60% dintre români vor să audă muzica cunoscută în mall-uri.
- 83% dintre români spun că își petrec timpul liber în magazine.
7 din 10 români merg la mall cel puţin o dată pe săptămână. Românii stau la mall, în medie, două ore, 73% dintre bărbați mergând la mall de câteva ori pe săptămână. Generația Z (14-25 de ani) stă cel mai mult la mall, aproape 3 ore.
Unul din doi români prelungește sesiunea de cumpărături dacă aude, pe fundal, muzica preferată – arată un studiu Reveal Marketing Research.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
40% spun că muzica bună îi determină să cheltuie mai mult. Același studiu mai arată că peste 60% dintre românii chestionați vor să audă muzica cunoscută în mall-uri și în supermarketuri. Magazinele și mall-urile sunt principalele destinații de timp liber ale românilor.
Citește și
- Party-urile de Crăciun: Cum refuzi o invitație fără să superi pe nimeni? Topul scuzelor „acceptabile”
- Somnul neregulat și demența: Legătura periculoasă dintre cele două
- Gen Z: Banii sau Iubirea? 49% se uită la situația financiară când își caută partener
Partenerii noștri
 
                                    

