- Cătălin, asistent manager la o terasă din Braşov, vrea să creeze meniuri virtuale
- Pentru rezervări nu trebuie să stai la coadă
- Există şi o soluţie virtuală pentru tips
Cătălin Bogdan lucrează la unul dintre cele mai îndrăgite restaurante din Brașov. A găsit o metodă inedită de a-și proteja clienții de coronavirus: Digitalizarea.
Astfel, află că după ce vei face rezervare pe Facebook sau la telefon, vei avea ocazia să îți alegi masa, să îți comanzi mâncarea preferată și să specifici şi ora la care să fie gata. Angajatii lucrează intens la crearea unei aplicaţii în acest sens. S-a găsit şi soluţia pentru bacşisul celor care te servesc, printr-o donaţie prin Revolut.
TOP ARTICOLE
- ȘTIU, 5 decembrie, ora 20:00, cu Mădălin Mihai și Tamara Ceaicovschi. Invitat: Mirela Pascu, fondator ThinkUP Marketing
- O polițistă din Marea Britanie a fost concediată pentru comportament indecent. Femeia și-a pipăit doi colegi și a vrut să o sărute pe o alta
- Guvernul Bolojan încalcă Legea. Bugetul pentru 2026 trebuie depus până în decembrie
Uite ce spune Cătălin Bogdan: „După fiecare utilizare a meniului trebuie să dezinfectăm fiecare pagină. E o pierdere de timp şi e foarte greu. Digitalizăm chestia asta, facem un cod de bare că lumea foloseşte telefonul şi are tehnologia la îndemână tot timpul şi, într-o secundă, de pe telefon să te direcţioneze spre linkul nostru de meniu şi e mult mai practic. Lumea se schimbă, începem să ne digitalizăm“.
Partenerii noștri


